خرید لباس کرونا، خرید لباس ایزوله، خرید لباس بیمارستانی

خرید لباس کرونا، خرید لباس ایزوله، خرید لباس بیمارستانی، خرید کاورال ایزوله بیمارستانی و خرید ماسک های پارچه ای قابل شستشو سه لایه با لایه میانی اسپان

مجموعه تولیدی دکتر گارد، با توجه به شرایط فعلی بیمارستان ها و مراکز درمانی اقدام به تولید روزانه 5000 عدد لباس کرونا (لباس ایزوله بیمارستانی) جهت محافظت در مقابل ویروس کرونا نموده است. که این تعداد تا روزانه 10،000 عدد قابل افزایش می باشد.

جهت سفارش و خرید لباس ایزوله، لباس کرونا، لباس بیمارستانی، ماسک های پارچه ای قابل شستشو و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌ های 09120577725 و 66417100-021 تماس حاصل فرمائید.

به دلیل تقاضای زیاد شما عزیزان، سفارشات لباس ایزوله از حداقل 50 عدد به بالا انجام می پذیرد. همچنین مجموعه دکتر گارد آمادگی تامین تولید انبوه لباس ایزوله، لباس کرونا، لباس ایزوله بیمارستانی در کوتاه ترین زمان ممکن و در بسته بندی های مناسب را دارد.

تمامی لباس های کرونا تولیدی دکتر گارد مورد تایید و با مجوز وزارت بهداشت می باشد.

تولید لباس ایزوله کرونا

مشخصات لباس کرونایی، لباس ایزوله، لباس بیمارستانی:

این لباس بخاطر لایه پلی اورتان لمینت شده بر روی پارچه اسپان یا اس ام اس، کاملاً عایق در برابر هر نوع ویروس کرونا، باکتری و عوامل عفونت زا می باشد.

• قابلیت ضد نفوذ ویروس کرونا
  • تولید لباس های ایزوله در رنگ های مختلف جهت استفاده پرسنل بیمارستانی با درجات مختلف حفاظتی در مقابل ویروس کرونا
  •  استفاده از پارچه های مخصوص با لایه حفاظتی پلی اورتان
  • تمامی لباس های ایزوله مخصوص ویروس کرونا در برابر آب، مایعات و ویروس کرونا نفوذ ناپذیر هستند.
  • لباس کرونایی یکسره از کفش تا کلاه با زیپ پوشش دار

نمونه لباس ضد کرونایی، نمونه لباس کاورال ایزوله بیمارستانی

تولید لباس ایزوله کرونا

با توجه به در پیش بودن روزهای سخت و پرکار در زمینه ویروس کرونا در کشور، تولیدات خود را در روزهای آینده به دو تا سه برابر افزایش خواهیم داد.
امیدواریم بتوانیم نیاز کادر درمانی بیمارستان‌های درگیر با ویروس کرونا، را در اکثر مناطق کشور تامین نماییم.

ویروس کرونا چیست؟

ویروس‌های کرونا، گروه بزرگی از ویروس‌ها هستند که می‌توانند حیوانات و انسان‌ها را آلوده کنند و باعث بروز ناراحتی‌های تنفسی شوند؛ این ناراحتی‌ها ممکن است به اندازه سرماخوردگی خفیف یا به اندازه ذات الریه شدید باشند.

کرونا ویروس با نام رسمی کووید-19 جزو یکی از بزرگترین خانواده های ویروسی است که از بیماری سرماخوردگی معمولی تا بیماری هایی شدیدتر مانند سارس و مرس را ایجاد می کند.  ویروس جدید کرونا از دسامبر 2019 با شیوع گسترده انسانی در شهر ووهان چین آغاز شد و با نام کووید-19 شناخته شد.

علائم ابتلا به ویروس کرونا چیست؟

• سرفه
  • به ندرت گلودرد
  • در موارد نادر آبریزش بینی
  • در موارد بسیار نادر حالت تهوع، اسهال و استفراغ

تولید لباس ایزوله کرونا

روش های انتقال ویروس کرونا:

• اصلی‌ترین راه انتقال ویروس کرونا، انتقال فرد به فرد است که از طریق قطرات ریز تنفسی پخش می‌شود.
  • ویروس کرونا همچنین در حالت تماسی، رعایت نکردن فاصله یک تا دو متری با فرد بیمار، قطرات ناشی از بازدم، سرفه، عطسه یا صحبت کردن فرد بیمار منتقل می‌شود.
  • لمس سطح یا شیئی که ذرات ویروس کرونا روی آن وجود دارند (این ذرات روی دست‌ها می‌نشینند و قبل از شستن دست‌ها با دست‌زدن به دهان، بینی یا چشم‌ها وارد بدن می‌شوند)

توجه: احتمال این که ویروس کرونا در هوا معلق بماند به‌ صورت معمول کم است ولی ویروس کرونا (کووید 19) در محیط‌های سربسته مثل ICU و جاهایی که بیماران از دستگاه‌های کمک تنفسی استفاده می‌کنند، می‌تواند از طریق هوا به فرد دیگری منتقل شود.

راه های جلوگیری از ویروس کرونا

• دست های خود را بطور منظم با آب ولرم و صابون بشوئید.
  • هنگام سرفه یا عطسه، بینی و دهان خود را با دستمال کاغذی بپوشانید.
  • از حضور در مکان های عمومی خودداری کنید.
  • از تماس دست آلوده با چشم ها، بینی و دهان خودداری کنید.
  • سیستم ایمنی خود را با تغذیه مناسب تقویت کنید.
  • به حیوانات بدون دستکش و محافظ دست نزنید.
  • از گوشت کاملاً پخته استفاده کنید.

انواع ماسک های پارچه ای قابل شستشو سه لایه با لایه میانی اسپان

ویروس کرونا روی سطوح و دماهای مختلف چقدر دوام می‌آورند؟

ویروس کرونا، روی سطوح بی‌جان، مانند میز و دستگیره درها، بین ۲ ساعت تا ۹ روز فعال می‌مانند. علت این اختلاف بازه زمانی، شرایط محیطی دیگر مانند دما، رطوبت و جنس سطوح است.

اگر فکر می‌کنید که سطحی آلوده به ویروس کرونا است، آن را با یک ماده ضد عفونی کننده خانگی رایج تمیز کنید تا ویروس را بکشید و از خودتان و دیگران محافظت کنید.

دست هاتان را با یک ژل ضد عفونی کننده الکلی تمیز کنید یا با آب و صابون بشویید. از زدن دست به چشمها، دهان و بینی تان اجتناب کنید.

مدت ماندگاری ویروس کرونا روی لباس ها چقدر است؟

دوام ویروس کرونا روی سطوح سخت بیشتر از سطوح نرم نظیر پارچه‌ی لباس است. با این حال، پزشکان درآوردن کفش‌ها و تعویض لباس‌های بیرونی با نمونه‌های تمیز را برای پیشگیری از ورود میکروب‌های خارجی به درون خانه توصیه می‌کنند. همچنین شستن اقلام پارچه‌ای را با استفاده از آب گرم مناسب و مواد مناسب و اطمینان از خشک‌ شدن کامل آن‌ها در از بین بردن ویروس کرونا توصیه می‌کند.

تولید لباس ایزوله کرونا

نکات ایمنی سازمان جهانی بهداشت برای پیشگیری و واکنش صحیح به علائم کرونا (کووید 19)

نکات و توصیه‌های ایمنی سازمان جهان بهداشت برای افراد ساکن در شهرهای آلوده به ویروس کرونا جدید یا همان COVID-19 یا افرادی در ۱۴ روز گذشته به چنین مناطقی مراجعه کرده‌اند به شرح زیر است:

• اگر برخی علائم ویروس کرونا را دارید یا احساس ناخوشی می‌کنید، حتی اگر علائم جزئی مثل سردرد و آب‌ریزش بینی دارید، تا زمانی که علائم برطرف شوند، در خانه بمانید. چرا؟ خودداری از ارتباط با دیگران و مراجعه به مراکز درمانی، باعث می‌شود تا مراکز درمانی کار خود را بهتر انجام دهند و از شما و دیگران در برابر احتمال ابتلا به ویروس COVID-19 و دیگر ویروس‌ها محافظت کنند.
  • در صورت وجود تب، سرفه و احساس تنگی نفس، فورا به پزشک مراجعه کنید چرا که ممکن است این علائم به دلیل وجود عفونت دستگاه تنفسی یا مشکلات جدی دیگر باشد. پزشک متخصص را در مورد سوابق سفرهای اخیر یا هر گونه تماس و بازدید با مسافرین دیگر مطلع کنید. چرا؟ این کار در فرستادن شما به مرکز پزشکی مناسب کمک می‌کند. همچنین به جلوگیری از انتشار احتمالی ویروس کرونا و دیگر ویروس‌‌ها کمک می‌کند.تولید لباس ایزوله کرونا

آیا داروی خاصی برای پیشگیری و یا درمان ویروس کرونای جدید وجود دارد؟

تا به امروز، هیچ دارویی برای پیشگیری و یا درمان ویروس کرونای جدید توصیه نشده است.با این حال، افرادی که به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند باید از مراقبت‌های مناسب برخوردار شوند تا بهبود یافته و علائم بیماری کرونا درمان شود، و افرادی که دچار بیماری شدید کرونا شده‌اند باید مراقبت‌های حمایتی بهینه دریافت کنند. تحقیقات درباره برخی درمان‌های خاص ادامه دارد و از طریق آزمون‌های بالینی مورد آزمایش قرار خواهند گرفت.

پاسخ بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

جهت سفارش و خرید لباس ایزوله، لباس کرونا و لباس بیمارستانی و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌ های 09120577725 و 02166417100 تماس حاصل فرمائید. * دارای مجوز تایید از سازمان تجهیزات و ملزومات پزشکی *